Monday, May 6, 2013

Should Be?




There's a boy , i don't know but i feel like he's really love me !Why not ? He waits for me for almost 6 months since i break up with EDDY , on 30.5.2009  . I rejected him many times and he says he will always love me , hell yeah i don't love him at all and now i'm trying to , i'll try to appreciate him and accept me as my boyfriend soon ,  maybe . Eh tak ! Aku dah janji kan taknak couple couple bagai ni , but I know , aku kena accept dia jugak , must ! Dia tunggu aku 6 bulan and aku sikit pun tak appreciate kan , ah bodoh bodoh. I'll try to love you MNH , i promise you and i love you MNH♥ Tapi gentle aku cakap , aku takboleh syg dia -.-

Tadi aku usha wall crush aku , yeah dia in a relationship dgn bitch yang aku rapat gila ! Setan ah setan ah rippers , mcm takde org lain pulak yg hidup boleh kau couple kan , FUCKFUCKFUCK ! Dah ah si H tu pun kau pernah rampas , why ah wehh ? Kau serious buat aku benci kau . Yeah nasib baik crush jea kan , aku tak marah sgt pun , just sakit hati . normal untuk perempuan :)