Tuesday, March 29, 2011

Rugi Rugiiii

Ah tensen!

Tensen bila cuti tkde kerja, bukan tkde cuma aku malas je. aduh kenape la kan nak cari duit pun malas, agaknye sampai ke tua perngai aku mcm ni. aku nak duit aku nak duitttt tp nak cari mana nak kerja tk sempat sbb nak msk u dah.
Minggu depan pegi johor dah abg sdre aku tunang, ish ruginyee aku tk kerja awal awal kan kalau tk kt poket aku tebal dah. nak buat cane, dah terlambat kan so kena terima jela. 

Masalah masalah masalah bnyk yang timbul.